Створення і реалізація програм з розгалу. Хід уроку
1. Організаційний момент.
2. Актуалізація опорних знань.
1 Біля дошки один учень записує і пояснює математичну модель розв’язування рівняння .
2 Другий учень малює блок-схему для даного алгоритму.
3 Третій учень записує текст програми по даній блок-схемі.
3.Колективна робота з класом по перевірці і корекції програми
Program linear_equation;
var а,b: real;
begin
Write(‘ введіть коефіцієнти а, b:’);
Readln(а, b);
if a<> 0.0 then
Write(‘’x=’, -b/a)
else
if b=0.0 then
Write(‘ корінь – будь-яке число’)
else
Write(‘ коренів немає!’);
end.
Учні сідають за комп’ютер і реалізують свою програму, яку вони вдома склали.
Виправляються можливі помилки. Потім пропонується учням розв’язати таку задачу:
Задача.1 Скласти програму для розв’язування квадратного рівняння . |