Основний пафос поезій В Голобородька
[ · Скачати дистанційно () ] | 20.02.2013, 10:33 |
В. Голобородько. «З дитинства: Дощ», «Я вплетений...». Основний пафос поезій Мета: продовжити знайомити школярів з творчістю В. Голобородька, зокрема проаналізувати ідейно-художній зміст його програмних поезій, з’ясувати їх спрямованість, пояснити власне розуміння образу дощу; розвивати естетичне відчуття і смак, культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, увагу, спостережливість; формувати життєстверджуючі, оптимістичні настрої; виховувати почуття любові до рідного краю, відповідальність за збереження довкілля, творців прекрасного. Тип уроку: засвоєння знань і формування вмінь. Обладнання: портрет В. Голобородька, виставка його книжок, учнівські малюнки, дидактичний матеріал (тестові завдання, картки). Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Перевірка домашнього завдання Огляд учнівських малюнків з відповідним коментарем до поетичних творів В. Голобородька «З дитинства: Дощ», «Я вплетений...» | |
| |
Переглядів: 852 | Завантажень: 278 | |
Всього коментарів: 0 | |