Урок 50 Підсумковий урок Т. Шевченко
[ · Скачати дистанційно () ]20.02.2013, 11:44
Мета: оглянути вивчену поетичну спадщину Т. Шевченка і його малярського доробку, прози, драматургії, міркувань із «Щоденника»; виявити той великий «духовний імпульс», який подала діяльність митця у боротьбі за політичну незалежність і культурне збагачення України; розвивати пам’ять, увагу, спостережливість; вміння узагальнювати, виділяти

головне, суттєве із потоку інформації, раціонально використовувати навчальний час; формувати кругозір, світогляд школярів; виховувати повагу до Т. Шевченка за його внесок у скарбницю української поезії, у розвиток української літературної мови, у світовий мистецький поступ.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: портрет Т. Шевченка, картинна галерея його малярського доробку, виставка книжок митця, фото пам’ятників Кобзаря у різних кутках світу, дидактичний матеріал (тестові завдання, картки).

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент.

Емоційна готовність школярів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Літературна вікторина «В гостях у Т. Шевченка»

Умови заходу: клас поділяється на дві команди, по п’ять представників з кожної біля дошки розгадують кросворд упродовж 14 хв. Визначається склад журі. Виграє та команда, яка

у визначений час впорається із завданням, надавши правильні відповіді. Вчитель здійснює загальне керівництво за перебігом подій вікторини.

Кросворд для І команди

По вертикалі: 1. Письменниця, яка висловила думку: «Українська ворона» (Т. Шевченко «Великий льох»).— це «чорний дух національної недолі». (О. Забужко)

По горизонталі: 1. Герой твору Т.Г. Шевченка «Причинна». (Козак) 2. На підставі чиїх псалмів Тарас Григорович написав окремі власні переспіви. (Давидових) 3. Письменник-романтик, який посприяв у надрукуванні «Кобзаря» Т. Шевченка. (Є. Гребінка) 4. Місто перебування покарання Тараса Григоровича за участь у Кирило-Мефодієвському товаристві.

(Оренбург) 5. Опис природи, будь-якого незамкненого простору зовнішнього світу. (Пейзаж) 6. Форма, яку обрав автор для відтворення різних місцевостей безкрайньої імперії у поемі «Сон». (Казкова) 7. Вид одного із прологів до поеми «Гайдамаки». (Історичний)
Категорія: 9 клас ( українська література) | Додав: Sergiy9325 | Теги: Підсумковий урок Т. Шевченко, українська література, 9 клас, Урок 50
Переглядів: 903 | Завантажень: 277 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]