Урок 65 В. Герасимюк_сповідь душі у віршах
[ · Скачати дистанційно () ] | 20.02.2013, 12:15 |
Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю О. Герасим’юка, здійснити художній аналіз його програмових поезій, визначити, яким чином у них відтворені роздуми письменника про повноцінне буття людини, її духовне наповнення; розвивати пам’ять, увагу, вміння виразно вдумливо читати поетичні твори, сприймаючи їх зміст, робити виважені і ґрунтовні висновки, формувати кругозір, світогляд школярів; виховувати почуття пошани до творчої спадщини В. Герасим’юка, прищеплювати естетичний смак, любов до краси поетичного слова. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Обладнання: портрет Герасим’юка, книжкова виставка його творів, фотоілюстрації «Краса моя, Гуцульщина», дидактичний матеріал (тестові завдання, картки). ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організаційний момент. Емоційна налаштованість школярів до уроку ІІ. Актуалізація опорних знань Міні-круглий стіл «Внутрішній світ митців поетичного слова». Обговорення питань Які почуття проймають, охоплюють майстра слова під час написання твору? Чи завжди можна ототожнювати образ ліричного героя і автора в художній літературі? Відповідь умотивуйте, наводячи переконливі аргументи. Визначте найважливіші, на ваш погляд, проблеми філософської спрямованості у творах писмьенинків. Наведіть приклади. Яким чином історична епоха знаходить своє відображення в художній літературі? На що слід звертати увагу під час ідейно-художнього аналізу поезій? Про яку людину говорять, що вона духовно багата? Що вам відомо про алегорію як художній прийом в літературі? З якою метою художника слова використовують його у власних творах? ІІІ. Оголошення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності IV. Основний зміст уроку В. Герасим’юк — аристократ української поезії І. Дзюба | |
| |
Переглядів: 947 | Завантажень: 308 | |
Всього коментарів: 0 | |