Урок № 12 УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬУрок № 12 УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ
[ · Скачати дистанційно () ] | 21.03.2013, 13:13 |
Урок № 12 УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 4. УСНИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ РОЗПОВІДНОГО ТЕКСТУ ХУДОЖНЬОГО СТИЛЮ З ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ ЗОВНІШНОСТІ ЛЮДИНИ Мета: удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння учнів усвідомлювати тему й основну думку тексту, тип і стиль мовлення прочитаного; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати аналіз художнього тексту розповідного характеру з елементами опису зовнішності людини, сприймати текст, розуміти його, докладно усно відтворювати, використовуючи виражальні авторські засоби. Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент ІІ. Ознайомлення учнів з темою, метою і завданнями уроку ІІІ. Робота з текстом переказу (підготовча робота до усного докладного переказу) Читання мовчки (слухання) тексту учнями Прочитати уривок з твору Григорія Квітки-Основ’яненка «Сердешна Оксана». Уже туж-туж Векла дожидала зятя. От-от у Пилипівку почнуть старости заходити до неї, бо вже її дочці Оксані буде шістнадцятий рік. А що то за дівка була! Білявенька, моторненька, швидка, прудка, на річах бойка, проти всякого звичайненька. Де вона, там з неї і регіт, і сміх, і іграшки, і вигадки. Як то в матері не було ніякого хазяйства, а все жила з копійки, то Оксані нічого й робити було. Чи вчинила хлібця, чи спекла — мерщій до подруг: там її ждуть, дожидають, як навесні ластівки; бо як защебече, як забаляндрасить, так усім весело, хоч цілий день слухав би її, а вже розсмішити — так подавай! Коли б мертвий чув, як вона баляси точить, то й той би розреготався, не то вже живий, що так і лягають від сміху. На вулиці, на вечорницях, у колядці наша Оксана перед веде; без неї не знали, що б і робити. | |
| |
Переглядів: 762 | Завантажень: 216 | |
Всього коментарів: 0 | |