Урок 60 Бесіда_Література ХХ століття.
[ · Скачати дистанційно () ]20.02.2013, 12:05
З ЛІТЕРАТУРИ ХХ ст.

УРОК № 60 ВСТУП. БЕСІДА. ЛІТЕРАТУРА ХХ ст. — МИСТЕЦТВО ОНОВЛЕНИХ ТРАДИЦІЙ І СМІЛИВОГО НОВАТОРСТВА

Мета: охарактеризувати літературу ХХ ст. як мистецтво оновлених традицій і сміливого новаторства, визначити її жанрове, тематичне, стильове розмаїття, дослідити непростий шлях розвитку; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість; вміння формулювати і висловлювати власну думку, надавати відповідний коментар; формувати кругозір; виховувати почуття любові до рідного краю, митців вітчизняного слова, гордість за тих, хто створював україське літературне мистецтво.

Тип уроку: засвоєння навчального матеріалу.

Обладнання: портрет письменників ХХ ст., творчість яких вивчалася в попередніх класах; виставка їх художніх творів.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент.

З’ясування емоційної готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Конкурс «Найкмітливіший»

Завдання: упродовж 10 хв визначити зашифроване слово за допомогою перших літер відповідей:

1. Жанр художньої літератури, у якому описуються історичні події в часовій послідовності; характерний для давньої й середньовічної української літератури. (Літопис) 2. Коротка вставка: сценка веселого, жартівливого змісту, які розігруються в перерві між діями серйозних п’єс. (Інтермедія) 3. Автор твору «Климко». (Г. Тютюнник) 4. Художній твір І. Котляревського. («Енеїда») 5. Напрямок у мистецтві. (Ренесанс) 6. Творець художнього твору. (Автор) 7. Подія чи коло життєвих подій, що стали предметом відображення в художньому творі; основа твору; те, про що пише автор. (Тема) 8. Один із видів метаформи: перенесенняознак і властивостей людей чи якихось живих істот на неживий предмет або явище природи, внаслідок чого вони діють, мислять, відчувають, як люди. (Уособлення) 9. Основний спосіб викладу в художньому творі, де зображення подій і вчинків персонажів здійснюються від імені самого автора. (Розповідь) 10. Одна з перших друкованих книг. (Апостол) 2. Експрес-опитування

- Яким чином література відтворює життя людини? Наведіть приклад.

- Як погляди письменника, його світогляд відображаються у власних художніх творах?

- Що свідчить про вплив історичної епохи на зміст художньої літератури?

ІІІ. Оголошення теми, мети уроку.
Категорія: 9 клас ( українська література) | Додав: Sergiy9325 | Теги: Урок 60 Бесіда_Література ХХ століт, 9 клас, Українська літератур, Ілюстрації
Переглядів: 1131 | Завантажень: 302 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]