Урок 60 Бесіда_Література ХХ століття.
[ · Скачати дистанційно () ] | 20.02.2013, 12:05 |
З ЛІТЕРАТУРИ ХХ ст. УРОК № 60 ВСТУП. БЕСІДА. ЛІТЕРАТУРА ХХ ст. — МИСТЕЦТВО ОНОВЛЕНИХ ТРАДИЦІЙ І СМІЛИВОГО НОВАТОРСТВА Мета: охарактеризувати літературу ХХ ст. як мистецтво оновлених традицій і сміливого новаторства, визначити її жанрове, тематичне, стильове розмаїття, дослідити непростий шлях розвитку; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість; вміння формулювати і висловлювати власну думку, надавати відповідний коментар; формувати кругозір; виховувати почуття любові до рідного краю, митців вітчизняного слова, гордість за тих, хто створював україське літературне мистецтво. Тип уроку: засвоєння навчального матеріалу. Обладнання: портрет письменників ХХ ст., творчість яких вивчалася в попередніх класах; виставка їх художніх творів. ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організаційний момент. З’ясування емоційної готовності учнів до уроку ІІ. Актуалізація опорних знань 1. Конкурс «Найкмітливіший» Завдання: упродовж 10 хв визначити зашифроване слово за допомогою перших літер відповідей: 1. Жанр художньої літератури, у якому описуються історичні події в часовій послідовності; характерний для давньої й середньовічної української літератури. (Літопис) 2. Коротка вставка: сценка веселого, жартівливого змісту, які розігруються в перерві між діями серйозних п’єс. (Інтермедія) 3. Автор твору «Климко». (Г. Тютюнник) 4. Художній твір І. Котляревського. («Енеїда») 5. Напрямок у мистецтві. (Ренесанс) 6. Творець художнього твору. (Автор) 7. Подія чи коло життєвих подій, що стали предметом відображення в художньому творі; основа твору; те, про що пише автор. (Тема) 8. Один із видів метаформи: перенесенняознак і властивостей людей чи якихось живих істот на неживий предмет або явище природи, внаслідок чого вони діють, мислять, відчувають, як люди. (Уособлення) 9. Основний спосіб викладу в художньому творі, де зображення подій і вчинків персонажів здійснюються від імені самого автора. (Розповідь) 10. Одна з перших друкованих книг. (Апостол) 2. Експрес-опитування - Яким чином література відтворює життя людини? Наведіть приклад. - Як погляди письменника, його світогляд відображаються у власних художніх творах? - Що свідчить про вплив історичної епохи на зміст художньої літератури? ІІІ. Оголошення теми, мети уроку. | |
| |
Переглядів: 1131 | Завантажень: 302 | |
Всього коментарів: 0 | |