09:03
У КОЗЗСО «Переспівський ліцей» вчитель англійської мови Мельничук В.А. провела відкритий урок-узагальнення у 5-А класі на тему: «Things wh
У КОЗЗСО «Переспівський ліцей» вчитель англійської мови Мельничук В.А. провела відкритий урок-узагальнення у 5-А класі на тему: «Things what I have in school». При плануванні уроку, згідно методики НУШ, вчитель поставила питання, що вона з дітьми хоче досягти на кінець уроку, до якого результату учні дійдуть на завершення уроку. І відштовхуючись від даного питання розпочала планувати урок. Тому що план уроку, як дорожня карта, яка показує шляхи, які приведуть до цілі, яка була поставлена на початку уроку.


Урок розпочався з привітання, повідомлення теми і мети уроку , а також warning up для введення в іншомовну атмосферу, створення позитивної мотивації , пригадування лексики. Учні на фліпчарті перевертали картинки , прикріплювали і називали правильно річ або продукт, які вони зазвичай беруть до школи. Наступне завдання було із закритими очима дістати з шкільного ранця справжні предмети і продукти , які вони беруть до школи і назви яких вивчили і скласти речення з даним продуктом або річчю на англійській мові. Також була актуалізація опорних знань, де діти працювали з фліпчартами і картинками і виконували завдання, щоб пригадати граматичні структури попередніх уроків. На наступних етапах уроку знову діти працювали з фліпчартами і уже пригадували різні типи речень і складали з картинок правильні речення. Учні працювали у групах, виконували різноманітні завдання з роздатковим матеріалом, виходили до фліпчартів, до екрану, з текстами і співвідношеннями, малювали, презентували роботу групи. Учні були активно прогресивні. Також на уроці був присутній відеофрагмент на дану тему, після якого теж були завдання на основі перегляду відео. Учні працювали на великому екрані з електронним підручником, читали тексти і вибирали відповідні картинки до текстів, з чого було видно розуміння прочитаного. Також діти виконували на екрані інтерактивні завдання, вибираючи дотиком руки правильну відповідь для закріплення матеріалу. В кінці уроку учні створили міні проект намалювавши і описавши картинку , використовуючи лексику і речення уроку. На уроці були використані усі види мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, аудіювання і письмо. На даному уроці вчитель , Мельничук В.А., продемонструвала майстер клас , як працювати з електронними підручниками. Також на уроці учні чули носія мови, виконували інтерактивні завдання по темі і з легкістю, доступністю і цікавість вивчали англійську мову. На уроці були чіткої інструкції виконання завдань. Діти вправно справилися з усіма завданнями і досягли кінцевого результату, тієї цілі, яку вчитель поставила на початку уроку. На уроці було використано 14 різних видів діяльності.
Переглядів: 55 | Додав: kinax2345 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]